کوتول

کوتول

کوتول

کوتول

کوتول

آب کرفس و لیمو ترش

چهارشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۵۵ ب.ظ
به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ آب کرفس جزء آن دسته از موادی است که برای کاهش وزن و سلامتی تجویز می‌شود و اکثر افرادی که قصد لاغر شدن و تناسب اندام دارند سعی می‌کنند این ماده غذایی را در رژیم غذایی خود بگنجانند.

شنیده‌ها از تجربیات افرادی که از آب کرفس استفاده کرده اند معجزه آن را در لاغری اثبات می‌کند، بر همین اساس باشگاه خبرنگاران جوان به سراغ این موضوع رفته است و سعی دارد تا در این مطلب شما را با نحوه لاغری با آب کرفس و نحوه و زمان مصرف آن آشنا نماید، پس اگر می‌خواهید لاغر شوید با ما همراه باشید.

چطور با آب کرفس لاغر شویم؟! + نحوه و زمان مصرف

کرفس چه نوع گیاهی است؟

کرفس سلطان سبزی هاست و تمام بخش‌های این گیاه مفید و شفابخش است. این گیاه به ارتفاع ۲۰ تا ۶۰ سانتی متر است و ساقه‌ای منشعب دارد. کرفس گیاهی است که در تمام دنیا به راحتی می‌روید. این گیاه در بسیاری از مناطق ایران از جمله سیستان، خوی و بندرعباس می‌روید.

کرفس جزو سبزیجاتی است که از ساقه و برگ‌های آن برای خوراک استفاده می‌شود کرفس دارای ویتامین‌های B۱، B۲، B۶، C است. این گیاه باداشتن برگ‌های سبز دارای ویتامین A و املاحی، چون منیزیم، آهن کلسیم، سدیم، پتاسیم، فسفر، اسید فولیک است.

آب کرفس باعث می‌شود تا سم‌های بدن خارج شود؛ این گیاه برای درمان نقرس و روماتیسم، سردرد و بی اشتهایی ناشی از سو هاضمه مفید است و به تصفیه خون و نفخ روده کمک می کند.

برای دیدن مطلب اصلی اینجا کلیک نمایید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی